donderdag 27 juni 2013

Terugblik Nederlands leerjaar 2

Ik heb dit jaar weer veel bijgeleerd bij Nederlands. Ik moest wel weer met moeite mijn hoofd boven water houden maar het is me uiteindelijk wel gelukt. Ik heb ook weer veel grammatica bijgeleerd. Ook wordt maak ik nu bijna geen spelfouten meer met bijvoorbeeld interpunctie. Ook is het zo dat telkens als ik weer een tekst moet schrijven mijn woordenschat vooruit gaat en ik alweer makkelijker moeilijke zinnen kan maken met moeilijke woorden. Dit jaar was het wel zo dat ik bij elke toets heel hard moest leren en ook echt goed van te voren begin met leren. Anders had ik het dit jaar niet gehaald. Maar het gaat al wel weer elk jaar beter en iets makkelijker.

Boeken die ik dit jaar heb gelezen:

                - Nooit meer lief
            -  Een keukenmeidenroman
                 - Lastig
                - De amulet
                - De vliegeraar (van Kabul)
                 - Taal is zeg maar echt mijn ding
                -  Kwetsbaar
                - Je bent je brein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten